Wizytówki, które dobrze świadczą o Tobie

Pierwsze wrażenie jest najważniejsze! Dobrze zaprojektowana, wyjątkowa wizytówka to fantastyczny sposób na zrobienie pozytywnego wrażenia zarówno na kontrahentach, jak i klientach. Zaprojektowanie wizytówki warto powierzyć profesjonalistom. Studio graficzne Nie Lada Co ma ogromne doświadczenie w tworzeniu tego typu materiałów marketingowych.

Zdecyduj się na swoją koncepcję
Zmień wartości swojej marki w projekt wizytówki. Zrób to, myśląc o kliencie, któremu próbujesz zaimponować. Wizytówka ma opowiedzieć w skrócie historię Twojej firmy. Obrazy, kolory, tekstury użyte na wizytówce powinny być spójne z istniejącymi materiałami marketingowymi, a wszystkie z nich powinny być zgodne z wartościami marki, które odróżniają Twoją firmę od wszystkich innych. Jeśli Twoja firma zajmuje się produkcją towarów luksusowych, trzymaj się klasycznych wzorów o minimalistycznym wyglądzie, eleganckich czcionek i kolorów. Jeśli Twoja marka jest bardziej kreatywna, artystyczna lub żartobliwa, masz możliwość korzystania z odważnych obrazów, niebanalnych kolorów, niezwykłych kształtów lub humorystycznych akcentów.

Ustal podstawowe parametry swojego projektu
Najpopularniejszy rozmiar wizytówki to 84 mm na 55 mm. Możesz powiększyć lub zmniejszyć rozmiar, jednak pamiętaj o tym, że wizytówka o niestandardowych rozmiarach będzie Cię kosztować więcej. Droższe będą także wizytówki w nietypowym kształcie. Większość wizytówek jest papierowych, chociaż istnieje wiele innych opcji, od plastiku i drewna, po metal. Zakładając, że zdecydujesz się na wizytówki papierowe, musisz wybrać grubość, powłokę, kolor i wagę. Wszystko to może wpłynąć na cenę.

Źródło: http://www.eioba.pl/a/44o6/projektowanie-wizytowek-jak-szybko-i-skutecznie-stworzyc-projekt

Dodaj komentarz